16 Aralık 2012 Pazar

Gelin-Damat:))

evet tekrar merhaba....

bir önceki yazımda en yakın zamanda demiştim ve gerçekten zaman yakınmış Rüzgar ilk kez erken uyuyunca bana da böyle bir vakit yaratmış oldu.

daha önceki yazımda da söylediğim gibi babamın doğum gününde değişik ne yapabilirim diye düşünürken aklıma geldi bu fikir.annemle babam 35 yıllık evliler ve ve böyle bir pastaları maalesef olmamış onları sevindirmek,mutlu etmek ve tabi ki en çok da şaşırtmak istedim ve sanırım fena olmadı en azından ilk figür denemem olmasına bakılırsa bu işi kıvırdım gibi.




daha sonra annemle babamın fotoğrafını da ekleyeceğim ki siz de mutluluklarını görün...

görüşmek üzere....

unutmayın siparişleriniz ve istekleriniz benim ilerlememe daha da yardımcı olacak...

sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder